PopArtskolen har eksisteret siden 2009. Der har været rigtig mange dejlige elever igennem årene. Her kan du se et udvalg af alle deres fantastiske malerier - nyd dem og lad dig inspirere :-)

Malekursus for Begyndere

ALLE kan lære at male Pop Art - også dig der ikke mener du er kreativ. Det handler, som med alt andet om, at have de rigtige værktøjer.

Malekursus for Begyndere

Hvad kræver det at komme i gang med at male Pop Art? Nysgerrig?

Så snup min gratis Video guide her, som viser dig præcis hvad du skal bruge. Derefter modtager du i øvrigt en række spændende mails med inspiration til hvad og hvordan du kommer i gang, samt materiale liste.

Malekursus for Begyndere

Hvad kræver det at komme i gang med at male Pop Art? Nysgerrig?