2.997,00 kr. DKK

Du kan bestille din startpakke her, så er den klar til dig når du kommer på kurset.

Den indeholder 12 x 500 ml Smencke akademy studie kvalitet maling, 10 øve lærreder på 50x50 cm, 5 Posca tusser, maleknive, pensler, strukturpasta, 11 fede stencils, skum ruller og skumpensler-

Alt du skal bruge for at komme rigtig godt i gang med din Pop Art :-)

Du får materialer for 2755 kr, for kun 2000 - SPAR 755 kr.

En konto findes allerede med denne e-mail adresse. Er det dig?

Log ind

Weekend getaway 9-10 januar 2021

• 16 timers undervisning. Konkret og styret. Her skal du ikke male den farve du føler i maven - du får opskriften på HVORDAN du gør (Værdi 2500 kr)
  • Alle materialer - 3 gode lærreder, alt den maling du skal bruge samt pensler, svampe og brug af stencils m.m (Værdi 520 kr)