Handelsvilkår

Handels og abonnementsbetingelser samt privatlivspolitik

Produkter og tjenester udbydes af:

Hos MIlle Maj - CVR: 21591394

Mille Maj Egbo

Torvet 1-3.sal

4800 Nykøbing F

Brugsaftale:
Kurser der købes, er udelukkende henvendt til Dem der køber personligt og må kun benyttes af. Erhvervsmæssigt formål og brug er ikke tilladt, ligesom det heller ikke er tilladt at foretage nogen form for videregivelse af produktet/produkterne. Som kunde er det dit ansvar at det købte materiale ikke videregives til tredjepart. Misbrug betyder øjeblikkelig bortvisning uden refusion af det købte.

Køb af et online-produkt ved ”hos Mille Maj, inkluderer 1 licens og materialet må ikke videre distribueres på nogen måde.

Alle online-produkter er omfattet af loven om ophavsret. De er skrevet, layoutet, produceret og distribueret af Mille Maj Egbo. Du er velkommen til at bruge online-produkterne til personligt brug, det vil sige, at du må høre/se dem privat, udskrive tilhørende materiale. Du må derimod ikke – hverken gratis eller mod betaling, dele, kopiere, udlåne, publicere, sælge eller på nogen anden måde videregive Mille Maj Egbo´s/Chalkpaintguru.dk’s  online-produkter.

Det er heller ikke tilladt at anvende online-produkterne til undervisning.

Abonnements/medlemskab aftale:
For abonnementer/medlemskaber gælder at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for trækket tilsendes per e-mail.

Du modtager en e-mail med bekræftelse på din abonnements / medlemskab tilmelding efter indgåelse af abonnementet/medlemskabet.

Dit medlemskab starter den dato, du melder dig ind og efter den valgte bindingsperiode, fornyes dit medlemskab automatisk med en måned ad gangen, indtil du selv ændrer det eller opsiger det.

Kontingentet betales månedligt med det betalingskort, du benytter ved din tilmelding.

Du kan, efter den valgte bindingsperiode, til enhver tid ændre eller opsige dit medlemskab. Du skal blot opsige dit medlemskab, senest en hverdag inden dit medlemskab fornyes, hvis du ikke ønsker at dit medlemskab skal fornyes.

Du kan opsige dit medlemskab ved at skrive til mig på: [email protected]

Ønsker du at skifte til en anden prismodel ved udgangen af den valgte bindingsperiode, så giv mig blot besked herom pr. mail, inden dit medlemskab fornyes. Du kan opsige dit abonnement/medlemskab, ved at skrive til mig, at du ønsker at afbryde abonnementet/medlemskabet og efter den valgte bindingsperiode vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.

Ønsker du at forny dit kortnummer, gøres dette ved at kontakte mig på mail.

Jeg forbeholder mig ret, til at lukke for adgang til medlems sites og kurser uden varsel i tilfælde af upassende adfærd i f.eks. forum.

Ved udmeldelse af min medlemsside, afbrydes også adgang til seminarer, semestre, rabatordninger.

Betaling via bankoverførsel / EAN:

Ved betaling via bankoverførsel / EAN aktiveres dit køb, når vi registrerer at betalingen er gennemført.

Et medlemskab betalt via bankoverførsel / EAN er, medmindre andet aftales, løbende 1 års medlemskab som betales et år forud ad gangen - og som fornyes hvert år, indtil medlemskabet opsiges.

Ønskes medlemskabet ikke fornyet, skal medlemskabet opsiges senest en hverdag inden fornyelse.

Salg og levering:
Levering af online-materiale sker som oftest i løbet af få minutter – via link i e-mail. Alle priser er i danske kroner inkl. moms, medmindre andet er angivet.

Fortrydelsesret:

Køb af abonnement hos chalkpaintguru.dk er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven, nærmere betegnet “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.” Det betyder, at da du får straks adgang til kurserne, hører dit køb af medlemskab ikke under retten om 14 dages fortrydelsesret, som ved andre køb på nettet.

Chalkpaintguru.dk tilbyder dog som en ekstraordinær service, at du inden for 48 timer, efter købet kan få refunderet det fulde beløb, hvis du fortryder. Dette gælder dog ikke hvis du har set materialet, eller dele af materialet igennem. Kontakt mig på [email protected] hvis du vil annullere dit abonnement, så sletter jeg det straks og dine penge refunderes med det samme.

Dit login er strengt personligt og må derfor ikke sælges videre, udlånes, gives væk eller på anden måde videredistribueres. Opdages dette annulleres medlemmet fra chalkpaintguru.dk med det samme.

Øvrigt:
Alle rettigheder til kurser, workshops, events samt digitale produkter tilhører Hos Mille Maj. Ved køb opnås udelukkende licens til at benytte det købte produkt, som angivet under det pågældende produkt.