Redigering af billede til optegning

når du skal male pop art, behøver ikke at være en langhåret og møg besværlig affære. Tvært imod.

Har du et billede der er belyst ordenligt kan det faktisk nemt gøres i Word.

Jeg har lavet denne lille guide til hvordan du kan gøre det, på den hurtige og nemme måde.

Når du skal male Pop Art

Skal du bruge et redigeret billede som du kan tegne op på dit lærred. Det billede skal du have redigeret fra dette:

Til dette:

Således at du kan male en flot baggrund og så male dit billede op på den baggrund.

Som f.eks her.

Pop Art kan bare noget. Her er det illustreret med en meget enkel baggrund, blot for at give dig ideen, men det kunne sagtens være en meget federe baggrund du havde malet op i stedet for.

På mit 6 ugers online malekursus lærer jeg dig en masse fede bisse tricks som du kan bruge når du vil male dine egne super fede malerier - det kan du læse meget mere om lige her.

Hav en super smuk og dejlig dag :-)

De bedste hilsner Mille Maj Egbo

Hold dig opdateret!